Leveringsinformasjon

Leveringsinformasjon

Leveranser og leveringstid

Når du legger inn din ordre hos oss, vil du få en automatisk ordrebekreftelse når bestillingen er mottatt. Vi starter prosessen med å pakke og sende varen(e) til deg så raskt som mulig.
Hvis ordren er mottatt innen kl 15:00 på hverdag, og varen er på lager, blir ordren sendt samme dag. Ordre mottatt etter kl 15:00, samt ordre mottatt i helger vil bli sendt neste virkedag.
Leveringstiden er avhengig av postens sendetider, men normalt er dette mellom 1 – 3 dager i Norge. Det tas forbehold om feil på oppgitt lagerstatus.


Betaling

Hvis du betaler med kort (VISA eller Mastercard) blir kun servicepakkepris belastet i din ordre, da kommer pakken levert som servicepakke på postkontor evt. levert på døren eller bedriftspakke dør/dør om du har bestilt det. Vipservice benytter Verified By Visa - hos oss handler du alltid trygt. Hos oss kan du betale med betalingskort (VISA/MasterCard) via Bambora, betal med VIPPS fra DNB via Bambora eller velg faktura og delbetaling via Collector (Minimumsbeløp er 200,- for faktura, og 1275,- for delbetaling. Dette er beløp bestemt av Collector.)


Hent i butikk

Du kan velge å hente ordren din på en av våre fysiske butikker, uten ekstra fraktkostnad:


• I Dronningens gate 40 i Trondheim
• På City Lade i Trondheim
• På Jekta Storsenter i Tromsø


Du vil motta en SMS når pakken din er klar til henting. Du må hente din ordre innen 2 dager, eller annet etter avtale. Avhengig av tilgjengelighet kan leveringstid i Tromsø være et par dager. Når du henter din ordre, vil den være diskré pakket i en sort plastpose uten logo med ordrebekreftelsen oppi. Oppgi ordrenummer og navn når du henvender deg til de ansatte i kassen.


Avsender

Avsender: Vipservice AS, Dronningens gate 40, 7011 Trondheim

Det står aldri noe som antyder hva som er i pakken. Alt blir sendt i helt nøytral emballasje, enten brune pappesker eller brune / hvite boblekonvolutter som er bruddsikker og godt emballert. Vi kjører ut en dataetikett hvor avsender kun står med liten skrift.


Sporingsinfo

Vi sender ut sporingsinformasjon på e-post og sms til telefonnummeret du oppga på bestillingen. Dette blir gjort etter kl 15:00 på hverdager da dagens forsendelser blir hentet av posten ca kl 15:00.
Videre vil du få en sms med henteinfo når pakken er ankommet ditt postkontor. Vær derfor nøye med å fylle ut riktig mobilnummer. Benytter du ikke mobil vil du få en vanlig hentelapp fra posten.


Uavhentede pakker

Ved uavhentede pakker som kommer i retur til oss ilegges et gebyr på kr 500,- som sendes ut fra Inkassobyrået online inkasso.


Falske bestillinger

Falske bestillinger, misbruk av andres navn, telefonnummer, adresse eller andre forsøk på svindel blir alltid politianmeldt.


Retur og angrerett

Vi følger kjøpsloven når det gjelder retur av varer og ber deg fylle ut angrerettskjema hvis du returnerer varer til oss.  Alle våre nettkunder har ifølge norsk lov 14 dagers angrefrist fra dagen de mottar produktet. Du har 14 dager på å gi oss beskjed om du angrer, enten på telefon eller e-post. Du trenger ikke å oppgi noen grunn for retur. Varen må leveres tilbake i samme stand og mengde som du mottok den.  Angreretten gjelder ikke for intim- og hygiene produkter dersom du har tatt produktet i bruk eller brutt emballasjen/forseglingen. Du har ikke angrerett på forseglede varer som ikke er egnet for retur av helsevernmessige og hygieniske årsaker, og hvor forseglingen er brutt etter levering.


Dette gjelder for eksempel produkter som undertøy, latex, glidemiddel eller kremer, graviditetstester, dildoer, vibratorer.


Returskjema ligger som en link på din ordrebekreftelse, som du mottar på e-post.

Du finner angrerettskjema her.


Merk: Vi har ingen angrerett eller bytterett i våre fysiske butikker. Kjøper må betale for returkostnader.


Reklamasjon

Dersom varen du har mottatt har feil eller mangler, ber vi deg gjøre oss oppmerksom på dette snarest og innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Kontakt oss gjerne e-post: kundeservice@erotikk1.no

Vi vil be deg om å sende produktet tilbake til oss for at vi kan se på det eller komme innom en av våre fysiske butikker med produktet. Er reklamasjonen gjeldende, vil du få tilsendt et makent eller tilsvarende produkt.

Reklamasjoner gjelder ikke ved feilbruk, uhell eller mislighold fra kundens side.

Bruk vårt returskjema for reklamasjonssaker, du finner det her.


Kreditering ved reklamasjon og angrerett

Ved kreditering av kjøp pga heving av kjøp eller benyttelse av angrerett, vil du få avtalt beløp tilbakebetalt senest innen 14 dager.